– kompetent IT-ledelse på alle led i organisationen

Vi hjælper IT-ledelsen i deres opgave med styring af organisationens IT. Det sker gennem rådgivning og sparring i forhold til forskellige indsatsområder i organisationen, herunder:

  • IT-politikker
  • IT-arkitektur
  • IT-infrastruktur
  • Forretningsapplikationer
  • Investeringsområder

Med det rette fokus inden for disse aspekter bliver det muligt for jer at optimere forretningsprocesser på flere plan. Fra det strategiske til det operationelle.

Optimalt udbytte af jeres IT
I tæt samarbejde med jer ser vi nærmere på, hvilken effekt det er nødvendigt at opnå, for at I kan realisere jeres service- og forretningsmål. Det kan være, at I med fordel kan outsource, omstrukturere, omprioritere, investere anderledes eller på anden måde udnytte jeres ressourcer bedre.

Selv om fokus i mange tilfælde er på rentabilitet eller vækst, er det ofte kombineret med et ønske om at styrke det kundefokuserede IT serviceniveau i forretningen. Og fordi arbejdet med Service Excellence tager udgangspunkt i mange af de samme indsatsområder, som IT Governance, er de to ydelser tæt forbundet.

reflectIT Governance & Service Excellence giver jer:

  • Overblik over processer og strukturer
  • Sparring og rådgivning på strategisk plan
  • Beslutningsværktøjer til støtte for ledelsen
  • Optimering af virksomhedens IT-satsninger

Kontakt os, hvis I vil høre mere om IT Governance & Service Excellence, og hvordan reflectIT kan optimere jeres forretningsprocesser.

Skriv et svar

Din email adresse vil ikke blive vist. Felter markeret med * skal udfyldes

Post comment