– inspiration, forandring, udvikling og styring

Begrebet IT Service Management dækker et stort indsatsområde, herunder initiativer, der vedrører:

  • Ledelse
  • Organisation
  • Processer
  • Strategi
  • Viden
  • Rammeværk
  • Kompetencer
  • Ressourcer

I mål med ITIL
Når vi arbejder med IT Service Management i jeres virksomhed, vil vi typisk tage udgangspunkt i de to følgende værktøjer:

  • ITIL (Information Technology Infrastructure Library).
  • COBIT (Control Objectives for Information and Related Technology)

Både COBIT og ITIL er bredt anerkendte og anvendte best practices i forbindelse med netop IT Service Management. Derved har vi skabt et fleksibelt og effektivt værktøj, som vil realisere mere af potentialet i jeres virksomhed.

Gennem årene har vi haft succes med at tilpasse modellen til specifikke virksomheder, områder og situationer. Det er sommetider oplagt at kombinere ITIL med andre værktøjer, og som uafhængig leverandør kan vi sammensætte den bedste værktøjskasse til jeres konkrete opgave.

reflectIT Service Management giver jer:

  • Erfaren og uafhængig IT-ledelse
  • Fokus på værdiskabende forankring
  • En løsning, der er tilpasset virksomheden
  • Høj faglighed og praktisk anvendelighed

Kontakt os, hvis I vil høre mere om IT Service Management og Service Excellence, og hvordan reflectIT kan skabe værdi og resultater i jeres virksomhed.

 


ITIL® is a registered trademark of AXELOS Ltd

Skriv et svar

Din email adresse vil ikke blive vist. Felter markeret med * skal udfyldes

Post comment