Overblik:

  • Kursusform: Lukket kursus
  • Certificering: Ingen
  • Forudsætninger: Ingen
  • Kursister: 8-20
  • Varighed: 1 dag
  • Sted: Jeres virksomhed
  • Pris: 3.000 kr. pr. kursist inkl. materialer og generelle cases

Planlagte kurser

Dato og tid Tilmeldingsfrist
Der er i øjeblikket ingen planlagte kurser af denne type, de gennemføres efter nærmere aftale. Benyt venligst kontaktformularen til højre for at kontakte os.

Som deltagere giver kurset jer:

  • Et grundlæggende indblik i ITIL Best Practice for IT Service Management.
  • En overordnet/konkret bevidsthed omkring, hvordan ITIL kan forbedre forretningsprocesser i organisationen.
  • Et godt grundlag for videre uddannelse inden for ITIL.

Formålet med reflectITs ITIL “Awareness”-kursus er at give deltagerne en dagligdags introduktion til principperne i ITIL og synliggøre, hvordan man som organisation kan få gavn af at anvende disse principper.

Med dette kursus er deltagerne bedre rustede til evt. videre uddannelse inden for ITIL, herunder f.eks. ITIL Foundation-certificering.

Med udgangspunkt i cases giver dette kursus deltagerne et overblik over, hvordan ITIL som best practice kan medvirke til at forbedre forskellige forretningsprocesser – herunder f.eks. at øge kvaliteten, effektiviteten og kundetilfredsheden.

De cases, som vi bruger på kurset, kan enten være generelle eksempler eller bygge på konkret data og erfaring indsamlet i jeres virksomhed. Ved at anvende eksempler fra jeres egen dagligdag, bliver den nye viden langt mere håndgribelig for deltagerne.

Undervisningen kan foregå på enten dansk eller engelsk.

ITIL er en forkortelse for Information Technology Infrastructure Library, der er anerkendt som verdens mest udbredte best practice inden for IT Service Management.

ITIL er baseret på mange års undersøgelser og dataindsamling, og som løsningsmodel er ITIL desuden uafhængig af leverandører og skalérbar.

Vores erfarne undervisere er drevet af deres smittende engagement. De formår at gøre den teoretiske viden forståelig, fordi de naturligvis selv er certificerede og besidder en stor teoretisk viden på området. De har desuden kendskab til den seneste forskning og resultater, ligesom de i øvrigt trækker på mange års praktisk erfaring med IT Service Management.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. 

The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

 

Accredited ITIL® training is delivered together with ITpreneurs, an Accredited Training Organization.

Skriv et svar

Din email adresse vil ikke blive vist. Felter markeret med * skal udfyldes

Post comment